نوداد نویس
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بانک
  • فرهنگی
  • سیاسی
  • هنری
  • تکنولوژی
  • ورزشی
  • انرژی
  • بیمه
  • خودرو
  • مسکن
  • رنگارنگ
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
نوداد نویس
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بانک
  • فرهنگی
  • سیاسی
  • هنری
  • تکنولوژی
  • ورزشی
  • انرژی
  • بیمه
  • خودرو
  • مسکن
  • رنگارنگ
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
نوداد نویس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

روزآمد کردن با هدف رفاه مشتریان به پرداخت

نوادنویس توسط نوادنویس
24 دی 1402
در سایر اخبار ویژه
0
319
اشتراک گذاری
2.5k
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

تقی پور از تحولات گسترده و طرح‌های توسعه خبرداد و گفت: روزآمد کردن خدمات رسانی با هدف رفاه مشتریان به پرداخت ملت صورت گرفته است.

شاید علاقه مند باشید

محمدرضا مجمع خالق اصل سواد کاربردی در کشور

نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی

راه‌حل‌های عملی برای چالش‌های صنعت

به گزارش نوادنویس به نقل از پول نیوز، اگرچه دستیابی به علم روز و فناوری‌های جدید باعث سهولت زندگی انسان شده، اما همین علوم در بسیاری از موارد به مشکل آفرینی تبدیل شده و بحران‌های جدی را برای مردم رقم زده که ترافیک و آلودگی هوا بخشی از این معضلات است. اما نقل و انتقالات مالی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که افزایش حجم و تعداد باعث شده تا دریافت و پرداخت به چالش جدی تبدیل شود. برای مدیریت این بحران، روش‌های پرداخت مالی در فضای مجازی تعریف شده که شامل دستگاه‌های گوناگون می‌شود.

فعالیت در فضای مجازی

از آنجا که دریافت و پرداخت در فضای مجازی می‌تواند به سواستفاده فرصت طلبان منجر شود، لازم بود این اقدامات متولی خاص خودش را داشته باشد که شرکت‌هایی به عنوان متولی، پا به عرصه وجود گذاشتند. شرکت به پرداخت ملت یکی از بزرگترین و کارآمدترین شرکت‌ها در این زمینه است که توانسته در مدت کوتاهی نقش آفرینی خود را به دیگر رقبا تحمیل کند و رتبه‌های برتر را بدست آورد.

حفظ سهم بازار با رقبای توانمند

برای آنکه دلیل کسب رتبه‌های برتر شرکت به پرداخت ملت مشخص شود، باید رویکرد و عملکرد به پرداخت مورد بررسی قرار گیرد. در این رابطه مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت به تشریح استراتژی‌های شرکت در این زمینه پرداخت و گفت: با وجود رقبای توانمند، توانسته ایم سهم بازار در پایانه‌های فروشگاهی، اینترنتی و موبایلی را حفظ کنیم.

توسعه در دستور کار

بدترین تفکر در نظام مدیریتی، درجا زدن و اصرار بر روش‌های سنتی است، رویکردی که باعث بحران جدی در آینده مجموعه می‌شود، اما محمدمهدی تقی پور با تاکید بر اینکه استراتژی به پرداخت ملت فقط حفظ سهم بازار نیست گفت: برای توسعه سهم بازار برنامه داریم. وی از چالش فرسوده بودن تجهیرات به عنوان معضلی جدی یاد کرد و گفت: چالش ما این بود که، چون از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه هستیم، ناوگان و تجهیزات قدیمی‌تری داریم.

نیاز به نوسازی

معضل جدی مدیریتی که سالهاست باعث بحران برای تولید در عرصه‌های گوناگون کشاورزی، صنعت و خدمات شده، بی توجهی به آینده نگری است. تفکرات غالب بسیاری از مدیران و سرمایه گذاران، هزینه کردن درآمد‌های کلان و برداشت سود بوده، رویکردی که باعث شده آینده بسیاری از شرکت‌ها در معرض مخاطره قرار گیرد. اما شرکت به پرداخت نگاه متفاوتی در این زمینه دارد و تقی پور می‌داند که فناوری با چه سرعتی در حال پیشرفت است، به همین دلیل مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت با تاکید بر اینکه فرسودگی دستگاه‌ها ناشی از سابقه دیرینه شرکت بوده گفت: این فرسودگی باعث شده بود نیاز به نوسازی و بازسازی زیرساخت‌ها بشدت احساس شود.

کارمزد‌های گره گشا

نکته بسیار مهمی که باعث تحول در به پرداخت ملت شد، مصوبات یک باره درآمد آفرین بود. در این رابطه محمدمهدی تقی پور با ابراز خرسندی از تغییر نظام کارمزدی گفت: تغییر نظام کارمزدی این فرصت را برای به پرداخت ملت پیش آورد که افزایش درآمد ناشی از آن را به افزایش بهبود کیفیت سرویس‌ها اختصاص دهیم.

نوسازی ناوگان

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت با تاکید بر اینکه یکی از شاخص‌ها و حوزه‌ها، نوسازی ناوگان است گفت: در این حوزه، امسال در پایانه‌های فروشگاهی نوسازی انجام می‌دهیم که سال بعد هم ادامه‌دار خواهد بود. در حوزه اینترنتی و موبایلی هم سرویس‌های جدیدی را برای مشتریان آماده می‌کنیم که سرویس‌های مکمل هستند و در حوزه پرداخت‌یاری و پرداخت‌سازی به مشتریان ما کمک می‌کنند.

مشتری مداری در اوج

تقی پور به تشریح دلایل تحولات و توسعه زیرساخت‌ها پرداخت و گفت: همه اقدامات انجام شده و آنچه در دستور کار قرار دارد، برای آن است که وقتی شرکای تجاری با ما وارد همکاری می‌شوند، پکیج کاملی را داشته باشند و نیاز خود را به شرکت‌های دیگر به حداقل برسانند. بر این اساس، این نوسازی سخت‌افزاری را هم در شبکه به‌پرداخت خواهیم داشت و هم با توجه به این‌که دستگاه‌هایی با طول عمر بیش از ۱۰ سال داریم، سعی می‌کنیم شبکه پذیرندگان را هم به خاطر مسائل امنیتی و هم به دلیل فرسودگی دستگاه‌ها، نوسازی کنیم.

برچسب: به پرداخت ملتسرمایه گذارانسهم بازارکورش شرفشاهیمحمدمهدی تقی پور
پست قبلی

آیین افتتاح مرکز ملی فوریت های ساختمانی «اولین پیشخوان ساختمانی کشور»برگزارشد

پست بعدی

حضور پررنگ بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

نوادنویس

نوادنویس

اخبار مرتبط

محمدرضا مجمع خالق اصل سواد کاربردی در کشور

محمدرضا مجمع خالق اصل سواد کاربردی در کشور

توسط نوادنویس
22 اسفند 1403
0

کاربردی جز لاینفک و جدانشدنی سبک زندگی است و در اصل سوادکاربردی یک نوع سبک زندگی درست در کشور است...

نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی

نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی

توسط نوادنویس
13 اسفند 1403
0

رسالت رمز موفقیت تقدیر از بزرگان و کارآفرینان بوده است که با جون و دل برای کشورشان تلاش و کارآفرینی...

راه‌حل‌های عملی برای چالش‌های صنعت

راه‌حل‌های عملی برای چالش‌های صنعت

توسط نوادنویس
7 اسفند 1403
0

امیرمسعود خبازی، به عنوان یکی از اعضای قدیمی این صنف و مرحوم پدرشان نیز عضو اتحادیه و از پیشکسوتان این عرصه...

Ализаде поздравил с Новым годом

Ализаде поздравил с Новым годом

توسط نوادنویس
20 دی 1403
0

Салим Ализада, старший руководитель Международной ассоциации внешней политики Российской Федерации в Исламской Республике Иран, поздравил с Новым годом и славным...

پست بعدی
حضور پررنگ بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

حضور پررنگ بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

اعتماد شرکت ملی مس به علی‌آبادیان در اوج

اعتماد شرکت ملی مس به علی‌آبادیان در اوج

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

اخبار پرطرفدار

مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

24 دی 1402
اکران خصوصی مستند آخرین قرار از مرحوم علی انصاری بزرگوار

اکران خصوصی مستند آخرین قرار از مرحوم علی انصاری بزرگوار

24 دی 1402
اجلاس سراسری نشان عالی مدیریت با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی

اجلاس سراسری نشان عالی مدیریت با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی

24 دی 1402

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • خودرو
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی بیمه کوثر تسهیلات تولید حسین گروسی خودرو دانش بنیان روسیه زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نمایشگاه پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

خبرهای اخیر

  • هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.
  • دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بانک
  • فرهنگی
  • سیاسی
  • هنری
  • تکنولوژی
  • ورزشی
  • انرژی
  • بیمه
  • خودرو
  • مسکن
  • رنگارنگ

طراحی و اجرا توسط: آریان وب