نوداد نویس
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بانک
  • فرهنگی
  • سیاسی
  • هنری
  • تکنولوژی
  • ورزشی
  • انرژی
  • بیمه
  • خودرو
  • مسکن
  • رنگارنگ
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
نوداد نویس
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بانک
  • فرهنگی
  • سیاسی
  • هنری
  • تکنولوژی
  • ورزشی
  • انرژی
  • بیمه
  • خودرو
  • مسکن
  • رنگارنگ
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
نوداد نویس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

اعتماد و اطمینان به بانک آینده در اوج

نوادنویس توسط نوادنویس
17 دی 1402
در سایر اخبار ویژه
0
319
اشتراک گذاری
2.5k
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

کسب رتبه دوم در سهم از بازار مانده منابع اشخاص در سال 1402 نشان می‌دهد که اعتماد و اطمینان به بانک آینده در بالاترین مرتبه قرار دارد.

شاید علاقه مند باشید

محمدرضا مجمع خالق اصل سواد کاربردی در کشور

نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی

راه‌حل‌های عملی برای چالش‌های صنعت

به گزارش نوادنویس به نقل از پول نیوز، عملکرد هر بنگاه اقتصادی، با در نظر گرفتن شاخص‌های مرتبط با آن بررسی و به مدیران مجموعه، نمره مثبت یا منفی داده می‌شود. برخی از شاخص‌ها کلی است که در مورد تمامی بنگاه‌ها در عرصه‌های گوناگون صنعت، کشاورزی، خدمات و… قابل تعمیم است، اما برخی شاخص‌ها مختص همان فعالیت خاص است.

کسب سهم بازار

یکی از مهمترین شاخص‌هایی که در زمینه تمامی میتوان به آن استناد کرد و شاخص کل محسوب می‌شود، سهم بازار است. سهم بازار یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های موفقیت در تجارت است که می‌توان از آن برای اندازه گیری اثربخشی تلاش‌های مختلف درآمدزایی، از کمپین‌های بازاریابی گرفته تا توسعه محصول، گسترش، نوآوری، ابتکارات تجاری و موارد دیگر استفاده کرد.

سودآوری کسب و کار

هنگامی که شاخصی را مورد بررسی قرار می‌دهیم، باید تاثیرانش را مورد بررسی قرار دهیم تا به اهمیت آن پی ببریم. سهم بازار نشان می‌دهد درصد فروش شرکت در بازار کل چقدر است و اگر شرکتی توانسته باشد سهم بالایی از بازار را بدست بیاورد، یعنی آن کسب و کار سودآور بوده است.

سخن گفتن مستند

سالهاست تحقیق و پژوهش مهمترین ابزار برای شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های یک موضوع در عرصه‌های گوناگون است که شامل فعالیت‌های اقتصادی در تمامی زمینه‌ها می‌شود. از آنجا که کسب و کار در سطح جهانی در اختیار بخش خصوصی قرار دارد، بیشتر بررسی‌ها برای ترغیب و تشویق بخش خصوصی صورت می‌گیرد. یکی از مهمترین مراکزی که نتیجه تحقیقات آن‌ها می‌تواند موثر باشد، نظام دانشگاهی است. نظام دانشگاهی هیچ نفعی از تحقیق نمی‌برد و به همین دلیل بررسی‌هایی که انجام می‌دهد، از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است. دانشگاه هاروارد نیز تحقیقی برای بررسی عملکرد بازار با عنوان پروژه تاثیر سود استراتژی‌های بازار (PIMS) انجام داد که در این تحقیق، دانشمندان کسب و کار، ۳۷ عامل اصلی تاثیرگذار بر سود را شناسایی کردند که یکی از مهمترین آن‌ها سهم بازار بود.

روش مطمئن سهم بازار

دقت بررسی با ابزار سهم بازار به اندازه‌ای اهمیت دارد که می‌تواند مطمئن‌ترین روش برای قضاوت در مورد اثربخشی برنامه‌های کسب درآمد باشد و نشان می‌دهد که کمپین‌های بازاریابی، ابتکارات تجاری یا نرم افزار CRM طبق برنامه ریزی در حال پیشرفت هستند یا نیاز به تغییر و تعدیل دارند.

سنجش رقابت

نکته دیگری که بررسی سهم بازار نشان می‌دهد، سنجش رقابت و درصد موفقیت است. سهم بازار یک روش عالی برای سنجش موفقیت یک بنگاه اقتصادی در مقایسه با رقبا در اندازه‌های گوناگون است. بر اساس سهم خود از بازار نسبت به کل مشاغل موجود در یک مکان خاص، می‌توان تأثیر استراتژی‌ها و اجرای مناسب آن‌ها را سنجید.

سهم بانک آینده از سهم بازار

نظام بانکی نیز برای آنکه عملکرد خود را نشان دهد، از ابزار‌های گوناگونی استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها سهم بازار است. البته سهم بازار نیز به زیرمجموعه‌های بسیاری تقسیم می‌شود که یکی از آن‌ها سهم از بازار مانده منابع است، گزینه‌ای که بانک آینده توانسته جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. بر اساس داده‌های کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی که عملکرد آبان ۱۴۰۲ را مورد بررسی قرار داده، بانک آینده با سهم از بازار ۱۲٫۴ درصدی، رتبه دوم سهم از بازار مانده منابع اشخاص را به خود اختصاص داد که این عدد نشان گر اعتماد مشتریان به بانک است.

سودآوری در دستور کار

کسب رتبه‌های بالاتر در یک مجموعه، به ظرافت، مدیریت توانمند، درک شرایط، فرصت طلبی، آینده نگری، تسلط بر عملکرد و… را می‌طلبد به همین دلیل وقتی یک مجموعه موفق می‌شود رتبه‌های بالایی را به ویژه در بین رقبای قدر بدست بیاورد، در بوق و کرنا می‌کند. بانک آینده به‌منظور بهبود شاخص کیفیت دارایی؛ مولدسازی دارایی‌های مازاد و فعالیت بیش‌تر شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود را در دستورکار قرار داده است. در واقع، هدف اصلی بانک آینده همان سودآوری است تا همه ذی‌نفعان بانک از جمله سهامداران، کارکنان و سپرده‌گذاران از آن منتفع شوند.

ارایه خدمات متنوع

در شرایطی که بانک‌ها بدنبال ارایه خدمات متنوع و البته تاثیرگذار برای جلب مشتریان بیشتری هستند، بانک آینده نیز در کورس این رقابت غافل نمانده و در حالی با کسب موفقیت‌های پی‌درپی از اساسی‌ترین هدف خود که خدمت‌رسانی به هم‌وطنان گرامی است، غافل نبوده که با طراحی و ارائه خدمات و محصولات متنوع خود از جمله طرح‌های اعتباری و تسهیلاتی همچون «کارگشا»، «طراوت»، «جهاد کالا»، «آینده‌داران» و «کارا» با هدف حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال و افزایش قدرت خرید خانوار‌های ایرانی، همواره در راستای تحقق اصل «مشتری‌مداری»، گام برداشته و برمی‌دارد.

برچسب: بازاریابیبانک آیندهسهم از بازارکسب و کارکورش شرفشاهی
پست قبلی

شستا یکی از شرکت‌های شاخص در بازار سرمایه است (+فیلم)

پست بعدی

چتر حمایت منطقه آزاد انزلی بر سر روستاییان

نوادنویس

نوادنویس

اخبار مرتبط

محمدرضا مجمع خالق اصل سواد کاربردی در کشور

محمدرضا مجمع خالق اصل سواد کاربردی در کشور

توسط نوادنویس
22 اسفند 1403
0

کاربردی جز لاینفک و جدانشدنی سبک زندگی است و در اصل سوادکاربردی یک نوع سبک زندگی درست در کشور است...

نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی

نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی

توسط نوادنویس
13 اسفند 1403
0

رسالت رمز موفقیت تقدیر از بزرگان و کارآفرینان بوده است که با جون و دل برای کشورشان تلاش و کارآفرینی...

راه‌حل‌های عملی برای چالش‌های صنعت

راه‌حل‌های عملی برای چالش‌های صنعت

توسط نوادنویس
7 اسفند 1403
0

امیرمسعود خبازی، به عنوان یکی از اعضای قدیمی این صنف و مرحوم پدرشان نیز عضو اتحادیه و از پیشکسوتان این عرصه...

Ализаде поздравил с Новым годом

Ализаде поздравил с Новым годом

توسط نوادنویس
20 دی 1403
0

Салим Ализада, старший руководитель Международной ассоциации внешней политики Российской Федерации в Исламской Республике Иран, поздравил с Новым годом и славным...

پست بعدی
چتر حمایت منطقه آزاد انزلی بر سر روستاییان

چتر حمایت منطقه آزاد انزلی بر سر روستاییان

سرمایه‌گذاری 12 هزار میلیاردی تولیدکننده چینی در منطقه آزاد ارس

سرمایه‌گذاری 12 هزار میلیاردی تولیدکننده چینی در منطقه آزاد ارس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

اخبار پرطرفدار

مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

17 دی 1402
اکران خصوصی مستند آخرین قرار از مرحوم علی انصاری بزرگوار

اکران خصوصی مستند آخرین قرار از مرحوم علی انصاری بزرگوار

17 دی 1402
اجلاس سراسری نشان عالی مدیریت با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی

اجلاس سراسری نشان عالی مدیریت با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی

17 دی 1402

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • تکنولوژی
  • خودرو
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی بیمه کوثر تسهیلات تولید حسین گروسی خودرو دانش بنیان روسیه زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نمایشگاه پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

خبرهای اخیر

  • هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.
  • دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بانک
  • فرهنگی
  • سیاسی
  • هنری
  • تکنولوژی
  • ورزشی
  • انرژی
  • بیمه
  • خودرو
  • مسکن
  • رنگارنگ

طراحی و اجرا توسط: آریان وب